Στο "ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ", στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Ενορία εν δράσει..." του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας Πειραιώς, ο Αρχιμανδρίτης Εφραίμ Παναούσης και η Ελένη Μαρκοπούλου, μας αφηγούνται τις εμπειρίες τους από τη 2η αποστολή στην Ουγκάντα από την Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2013