Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5/6, στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας η τελευταία, για το τρέχον Εκκλ/κό έτος, Γενική Ιερατική Σύναξη της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος. Ομιλητής ήταν ο ΙεροκήρυκαςΑρχιμ. Επιφάνιος Οικονόμου, ο οποίος εισηγήθηκε το θέμα«”Ιερουργείν το Ευαγγέλιον του Θεού” (Ρωμ. 15,16). Πώς ο Θεός δεν εξαιρεί κανένα λειτουργό των Μυστηρίων Του από την Ιερουργία του Ευαγγελίου»
Στο πρώτο μέρος της ομιλίας του ο ομιλητής κατέδειξε τους λόγους για τους οποίους το Θείο Κήρυγμα, σε κάθε μορφή του, είναι ιερουργία. Αυτοί είναι Α. ότι ο φορέας και αρχικός εισηγητής του είναι ο Χριστός, Β. το αντικείμενό του, που είναι ο «Χριστός εσταυρωμένος», κατά τον Απόστολο Παύλο, και Γ. ότι αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της Θείας Λατρείας διαχρονικά.
Στη συνέχεια ο π. Επιφάνιος αναφέρθηκε στην ταύτιση της διδασκαλίας και προσφοράς του Θείου Λόγου με την Ιερατική ιδιότητα, που σημαίνει ότι οι κληρικοί έχουν υποχρέωση να κηρύττουν τον λόγο του Θεού, υπό συγκεκριμένες, όμως, προϋποθέσεις: Η ευλογία του Επισκόπου, η άρτια προετοιμασία, η διά βίου μελέτη, η ταύτιση λόγων και έργων, η πρόσληψη των ερεθισμάτων της εποχής και η παρρησία έναντι των κοσμικών δυνάμεων.
Ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση, ενώ την Σύναξη έκλεισε οΣεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, ο οποίος ευχαρίστησε τον ομιλητή και ανέφερε ότι το κήρυγμα στην εποχή μας δοκιμάζει ύφεση, γεγονός που θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά την κεντρική διοίκηση της Εκκλησίας.
Στο πρώτο μέρος της ομιλίας του ο ομιλητής κατέδειξε τους λόγους για τους οποίους το Θείο Κήρυγμα, σε κάθε μορφή του, είναι ιερουργία. Αυτοί είναι Α. ότι ο φορέας και αρχικός εισηγητής του είναι ο Χριστός, Β. το αντικείμενό του, που είναι ο «Χριστός εσταυρωμένος», κατά τον Απόστολο Παύλο, και Γ. ότι αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της Θείας Λατρείας διαχρονικά.
Ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση, ενώ την Σύναξη έκλεισε οΣεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, ο οποίος ευχαρίστησε τον ομιλητή και ανέφερε ότι το κήρυγμα στην εποχή μας δοκιμάζει ύφεση, γεγονός που θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά την κεντρική διοίκηση της Εκκλησίας.