Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Ο Απόστολος της Κυριακής 17 Νοεμβρίου - (ΚΑ´ Επιστολή)


(Γαλ. β´ 16-20)
Ἀδελφοί, εδότες τι ο δικαιοται νθρωπος ξ ργων νόμου ἐὰν μ δι πίστεως ᾿Ιησο Χριστο, κα μες ες Χριστν ᾿Ιησον πιστεύσαμεν, να δικαιωθμεν κ πίστεως Χριστο κα οκ ξ ργων νόμου, διότι ο δικαιωθήσεται ξ ργων νόμου πσα σάρξ. Ε δ ζητοντες δικαιωθναι ν Χριστ ερέθημεν κα ατο μαρτωλοί, ρα Χριστς μαρτίας διάκονος; Μ γένοιτο. Ε γρ κατέλυσα τατα πάλιν οκοδομ, παραβάτην μαυτν συνίστημι. ᾿Εγ γρ δι νόμου
νόμ πέθανον, να Θε ζήσω. Χριστ συνεσταύρωμαι· ζ δ οκέτι γώ, ζ δ ν μο Χριστός· δ νν ζ ν σαρκί, ν πίστει ζ τ το υο το Θεο το γαπήσαντός με κα παραδόντος αυτν πρ μο.

Απόδοση σε απλή γλώσσα
Ἀδελφοί, ξέρουμε πς νθρωπος δν μπορε ν σωθε μ τν τήρηση τν διατάξεων το νόμου. Ατ γίνεται μόνο μ τν πίστη στν ᾿Ιησο Χριστό. Γι’ατ κι μες πιστέψαμε στν ᾿Ιησο Χριστό, γι ν δικαιωθομε μ τν πίστη στν Χριστ κι χι μ τν τήρηση το νόμου· γιατ μ τ ργα το νόμου δν θ σωθε κανένας νθρωπος. Αν μως, ζητώντας ν σωθομε π τν Χριστό, βρεθήκαμε ν εμαστε κι μες μαρτωλο πως ο θνικοί, σημαίνει τάχα πς Χριστς δηγε στν μαρτία; Οχι βέβαια! Γιατί, ν ,τι γκρέμισα τ ξαναχτίζω, εναι σν ν μολογ πς κανα λάθος ταν τ γκρέμιζα. Κι ληθινά, μ κριτήριο τν νόμο, χω πεθάνει γι τ θρησκεία το νόμου, γι ν βρ τ ζω κοντ στν Θεό. Εχω πεθάνει στν σταυρ μαζ μ τν Χριστό. Τώρα πι δν ζ γώ, λλ ζε στ πρόσωπό μου Χριστός. Κι τωριν σωματική μου ζω εναι ζω βασισμένη στν πίστη μου στν Υἱὸ το Θεο, πο μ γάπησε κα πέθανε κούσια γι χάρη μου.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...