Την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου, 6-8 μ.μ. θα συζητηθεί το ζήτημα των διαφορετικών προσεγγίσεων και των αμφισβητήσεων για τη Γενοκτονία των Ελλήνων της Ανατολής σε Στρογγυλό Τραπέζι που θα γίνει στο πλαίσιο του Σεμιναρίου Ιστορίας (Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Δήμου Κηφισιάς,«Έπαυλη Δροσίνη»-Βιβλιοθήκη Δήμου, Oδός Αγ. Θεοδώρων & Κυριακού).
Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου Ιστορίας μπορείτε να το δείτε εδω: http://kars1918.wordpress.com/2014/01/05/seminar/
Στη συζήτηση -που γίνεται για πρώτη φορά σ' αυτό το επίπεδο- θα λάβουν μέρος οι ιστορικοί Βασίλης Μεϊχανετσίδη, Λάμπρος Μπαλτσιώτης, Δημήτρης Χριστόπουλος, Χριστίνα Κουλούρη και Βλάσης Αγτζίδης. Το συντονισμό θα κάνει η ιστορικός Ίρις Τζαχίλη.
Τα κείμενα που έχουν γραφτεί και υπήρξαν η αφορμή για να οργανωθεί η συζήτηση έχουν δημοσιευτεί αντιπαρατιθέμενα μεταξύ τους, στο ηλεκτρονικό περιοδικό “Xronos“:
.-του Λάμπρου Μπαλτσιώτη:
-«Ποιον ωφελεί η αναδιάταξη της θέσης των Ποντίων. Γενοκτονία, πολιτική και ιστορία»
-του Βλάση Αγτζίδη:
-“γενοκτονία, Πόντιοι, Μικρά Ασία: η σκοτεινή πλευρά του νεοελληνικού μας κόσμου“
-η πλήρης μορφή του οποίου με τη σχετική τεκμηρίωση υπάρχει εδώ:
“Σύγχρονες ερμηνευτικές αντιφωνίες και ιδεολογικές συγκρούσεις“
Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου Ιστορίας μπορείτε να το δείτε εδω: http://kars1918.wordpress.com/2014/01/05/seminar/
Στη συζήτηση -που γίνεται για πρώτη φορά σ' αυτό το επίπεδο- θα λάβουν μέρος οι ιστορικοί Βασίλης Μεϊχανετσίδη, Λάμπρος Μπαλτσιώτης, Δημήτρης Χριστόπουλος, Χριστίνα Κουλούρη και Βλάσης Αγτζίδης. Το συντονισμό θα κάνει η ιστορικός Ίρις Τζαχίλη.
Τα κείμενα που έχουν γραφτεί και υπήρξαν η αφορμή για να οργανωθεί η συζήτηση έχουν δημοσιευτεί αντιπαρατιθέμενα μεταξύ τους, στο ηλεκτρονικό περιοδικό “Xronos“:
.-του Λάμπρου Μπαλτσιώτη:
-«Ποιον ωφελεί η αναδιάταξη της θέσης των Ποντίων. Γενοκτονία, πολιτική και ιστορία»
-του Βλάση Αγτζίδη:
-“γενοκτονία, Πόντιοι, Μικρά Ασία: η σκοτεινή πλευρά του νεοελληνικού μας κόσμου“
-η πλήρης μορφή του οποίου με τη σχετική τεκμηρίωση υπάρχει εδώ:
“Σύγχρονες ερμηνευτικές αντιφωνίες και ιδεολογικές συγκρούσεις“