Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Θα Γίνω Σαν Κι Εσένα

"Πότε θα έρθεις σπίτι μπαμπά;"
"Γιε μου, δεν ξέρω πότε,
αλλά θα συναντηθούμε….τότε
και θα περάσουμε πολύ ωραία".
Έτσι, ο γιος μου έγινε 10 χρονών τις προάλλες
Είπε: «Ευχαριστώ για την μπάλα μπαμπά. Έλα να παίξουμε.
Θα μου μάθεις πώς να την πετάω;»Είπα "Όχι σήμερα
έχω πολλά να κάνω". Είπε «Εντάξει δεν πειράζει».
Απομακρύνθηκε χαμογελώντας και είπε:
«Θα γίνω σαν κι εσένα
θα γίνω σαν κι εσένα»
…………………………………….
Λοιπόν, αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο τις προάλλες
πρέπει να παραδεχτώ ότι ήταν πια άνδρας
"Είμαι περήφανος για σένα. Κάτσε λίγο να τα πούμε".
Κούνησε το κεφάλι του και είπε χαμογελώντας
"Αυτό που θα θελα μπαμπά, είναι να μου δανείσεις τα κλειδιά για το
αυτοκίνητο, θα σε δω αργότερα. Μπορείς να μου τα δώσεις, σε παρακαλώ;"

Έχω βγει στη σύνταξη εδώ και καιρό και ο γιος μου μετακόμισε
Τον πήρα τηλέφωνο
"Θα ήθελα να σε δω, αν δεν σε πειράζει"
Είπε «θα τόθελα μπαμπά, αν εύρισκα λίγο χρόνο…
Βλέπεις η νέα μου δουλειά είναι φασαρία και τα παιδιά έχουν γρίπη
ήταν καλά που τάπαμε μαζί».
Και καθώς έκλεισα το τηλέφωνο πέρασε από το μυαλό μου…
ο γιος μου έγινε σαν κι εμένα!

(Αγνωστος συγγραφέας )

Πηγή εδώ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...